24.07.2020

Sestre poduzetnice od akrila rade unikatne dekoracije za dom

lifestyle :: Interijer i dizajn

Sestre Sonja i Marinela Benčić, svestrane su poduzetnice koje stoje iza hrvatskog branda namještaja i dekoracija za dom Sorinele.
Posebnost ovog branda je što se u proizvodnji koristi akrilom, materijalom divnih karakteristika koji se ponovo vraća na svoje zasluženo mjesto u trendovima uređenja modernih interijera.
Uvijek vedre i nasmiješene sestre za sebe kažu kako su kreativne direktorice, ali i obrtnice koje se sjajno nadopunjuju i koje ne mogu sakriti ponos što nastavljaju dugogodišnju tradiciju obiteljskog posla.
 

U posao smo ušle zahvaljujući našem ocu, od koga smo naslijedile ljubav prema onome što radimo. 
Tata je radio ključeve i graviranje, a svoju je radnju otvorio 1991. Mi smo cijeli život odrastale s time, a kasnije smo preuzele, proširile i unaprijedile posao. U međuvremenu smo otkrile beskrajne mogućnosti koje pruža akril i time smo otvorile potpuno jednu neočekivanu dimenziju u stvaranju dekoracija za dom. Danas akril doživljava veliki revival u svijetu i sve češće ga koriste brojni poznati dizajneri.“

Brand Sorinele do sada je bio poznat kao Glam Avenue, a kako bi snažnije nastupio na tržištu i postao još privlačniji modernim potrošačima upravo je prošao kroz višemjesečni proces rebrandinga. 


Rebranding je rezultirao novim imenom Sorinele, sloganom i vizualnim identitetom kojeg potpisuje specijalizirana branding agencija Fabular. „Novo ime je inspirirano našim imenima (Sonja i Marinela), ali je i kovanica talijanskih riječi sorelle što znači sestre te sole i soriso, odnosno sunce i osmijeh. Imenom nam je bilo jako važno dočarati pozitivni i vedri osjećaj kakav daje interijer bogat lijepim detaljima.
Naša nova filozofija branda inspirirana je upravo detaljima jer vjerujemo da su oni ti koji se urezuju u pamćenje i daju značenje.
Kod ljudi je to osmijeh, pokret, poneka riječ koji odaju njihovo pravo stajalište u konverzaciji, a u prostoru su upravo detalji ti koji daju dušu prostoru, oplemenjuju ga i oživljavaju.


Zato i je novi slogan Eye for details.“ U sklopu rebrandinga na tržište je izašla i nova elegantna kolekcija s tri linije proizvoda Sorinele Simplicity, Sorinele Glamour i Sorinele Joy. „Nova kolekcija je izraz naše ljubavi prema lijepim, ugodnim i detaljima bogatim životnim prostorima. Inspiraciju tražimo svuda oko nas, u našim vlastitim životima, interijerima koje posjećujemo, na putovanjima i u razgovoru s klijentima. Oduvijek imamo oko za detalje, raduju nas lijepi predmeti i proces njihovog stvaranja nam budi maštu.“

Novu Sorinele kolekciju istražite putem web stranice www.sorinele.com